Nog heel even genieten

20 augustus 2014 - Legian, Indonesië

Woensdag 20 augustus

afgelopen dagen heerlijk geluierd aan het zwembad, en aan zee. Ook zijn Nik en ik nog twee maal gemasseerd. Gister naar Kuta gelopen en daar gewinkeld. Heerlijk over het strand terug. Dit is ongeveer 20 minuten lopen. Met je voeten door het water en het geluid van de branding maakt het vakantiegevoel compleet. De zonsondergang op het strand is ook iets bijzonder. Heel mooi en sfeervol.

Vandaag hadden we ons laatste tripje. We zijn op ongeveer een uur rijden naar een haventje gereden. Hier heeft nik eindelijk kunnen zeevissen. Maar helaas geen vangst.  Na twee uur proberen hielden ze het voor gezien. Hierna zijn we naar Blu Lagoon gereden, dit is een strandje waar je goed kunt snorkelen. Nik en Teun hebben mooie vissen gezien. Ik kwam er door de rotsen op de bodem niet doorheen. En zat onder de schaafplekken. Hierna naar de vleermuisentempel, honderden vleermuizen die in een grot hangen. Een gepiep dat je hoort van die beesten. De tempel is gebouwd omdat de vleermuizen altijd in deze grot zaten. Volgens de legende zit er ook nog een python in de grot. Op de terugweg naar Legian voor het laatst de rijst terrassen gezien. Het blijft mooi. Ze zijn van een kleur groen die je in Nederland niet ziet.

Morgen worden we om 17.30 opgehaald bij het hotel. We vliegen via Jakarta naar Amsterdam. Waar we vrijdag rond 10.00 uur aankomen.

1. Yolande:
    20 augustus 2014
    Hoi zusje en mannen.Een hele goede en veilige vlucht.We zien jullie snel weer. Dikke kus Yolande en de rest van de fam.
  2. Maja:
    22 augustus 2014
    Wat een geweldige verhalen. Zo te lezen hebben jullie ontzettend genoten!! Veilige terugreis en tot volgende week.