Weer thuis

23 augustus 2014 - Oirschot, Nederland

We zijn er weer. In een koud en nat Nederland. We (nik en ik) zouden zo weer terug willen. Teun vindt het prima om weer thuis te zijn.

De laatste dag op Bali was donderdag. Na het laatste luxe en uitgebreide ontbijt hebben we de koffers gepakt. Nog snel wat laatste inkopen oa. sigaretten voor Nik. (Die op Bali maar 1 euro per pakje kosten). Het was bijna twaalf uur dus tijd om uit te checken. Na wat in de lobby te hebben gezeten, bij ons inmiddels vaste lunch adresje gelunched.

Nik en Teun zijn nog gaan zwemmen. En toen was het zover, de bus om naar het vliegveld van Denpassar te gaan, was er. Het inchecken ging erg snel, de koffers werden doorgelabeld naar Amsterdam. Dit houd in dat je op Jakarta niet je koffers hoeft op te halen, en je hoeft niet meer in te checken. De beveiliging op het vliegveld op Bali stelde niet veel voor. We mochten met volle flessen water en cola het vliegtuig naar Jakarta in. Om 22.00 vlogen we naar Jakarta. Hier hadden we ongeveer een uurtje en vlogen toen door naar Amsterdam. Na een rustige maar lange vlucht van 14 uur, waren we in Amsterdam. Met de trein terug en om 13.00 weer thuis. We hebben een geweldige vakantie gehad, met ervaringen die we ons verdere leven niet meer zullen vergeten.