Tracking

1 december 2015 - Koh Chang, Thailand

afgelopen zaterdag terug gekomen van 3 dagen tracking. We zijn op dag 1 om 11.00 uur afgezet. Ongeveer een uur rijden van Changmai. Met een rugzak met spullen voor 3 dagen op pad. Met name de eerste middag was zwaar. Met 38 graden een uur lang een zware helling op moeten klimmen. Maar mooi! Ongelooflijk. Geweldige watervallen,rijstvelden en authentieke dorpjes. We sliepen met de 14 mensen van onze groep in een soort hut. We hadden 2 gidsen, die ook voor ons kookten. Met name de tweede overnachtingsplek was geweldig gelegen aan een poel bij een waterval, dus we hebben nog heerlijk kunnen zwemmen. 3 enorm gezellige dagen gehad, maar ook spierpijn. Zondagmiddag met de nachttrein naar Bangkok. Heerlijk geslapen. Maandag in Koh Chang aangekomen. Een heerlijk eiland. We zitten in bungalows direct aan zee. We hebben vandaag heerlijk gerelaxed, met in de middag een massage. Het einde van de vakantie begint in zicht te komen, maar wil er nog even niet aan denken. Wel bizar 1 december met Ruim 35 graden

1. Lisette:
    1 december 2015
    Francoise, geniet nog van de laatste prachtige dagen en ik wens je een veilige, goede reis terug. Ben blij als je er weer bent volgende week (Je bent het vast niet eens met me)