Bangkok

15 november 2015

Schiphol 14 november 14.00 ik zit te wachten tot ik kan gaan boarden. En jawel het vliegtuig van Lufthansa naar Frankfurt staat er al. Gaat het dus nog allemaal goedkomen.

En jawel hoor, het kwam goed. We zijn op tijd vertrokken naar Frankfurt. Alleen hadden we hier wel zes uur te overbruggen voordat we verder vlogen. En dan te bedenken dat er ook daadwerkelijk niets te doen is daar. Maar wel de tijd om al verschillende mensen te leren kennen. Uiteindelijk duurde de vlucht naar Bangkok ongeveer 10,5 uur. Maar heb toch nog aardig wat kunnen doezelen waardoor de tijd heerlijk opschoot. Vanmiddag om twee uur plaatselijke tijd geland ( in Nederland was het acht uur in de ochtend. Toen we in het hotel aankwamen was het rond vier uur. En hebben we eerst wat gedronken en wat praktische informatie gekregen over Bangkok van onze reisleidster Loes. Een erg enthousiaste vrouw van rond de 35? Vanavond om half zeven zijn we lopend naar het backpack gedeelte van Bangkok gelopen. Een heerlijk relaxte buurt. Heerlijk gegeten met allerlei Thaise lekkernijen. Na het eten nog een heerlijke voetmassage met een gedeelte van de groep laten doen.

Morgen naar oa. het koninklijke paleis en de klongs varen. Ik heb er zin in.

1. Lisette:
    15 november 2015
    Hoi Francoise,
    Ik hoop dat je heel erg gaat genieten en wacht op je mooie verhalen!Je collega's zorgen dat er morgen een mooi VIPpraatje op de kaart wordt gezet groeten Lisette