Laatste nieuws

13 november 2015

De laatste dagen regelmatig op de site van Lufthansa gekeken om alles goed in de gaten te houden. Net voor de zekerheid ook maar even naar Djoser zelf gebeld. Daar gaan ze van uit dat het morgen gewoon doorgaat. Maar...... Zekerheid hebben we pas als we in het vliegtuig opstijgen. Theoretisch blijft de kans aanwezig dat het evt morgenmiddag nog gecanceld wordt. Daar sta ik dan op Schiphol gepakt en gezakt. Maar mocht dit het geval zijn dan gaat Djoser onmiddellijk aan de slag om te regelen dat we toch in Thailand komen. Dus nog even langer duimen.

1. Maja:
    Hoi Francoise,

Wat spannend allemaal.
    Ik hoop dat je morgen bepakt en bezakt naar Thailand afreist. Ik wens je heel veel plezier. Hopelijk kun je na deze spannende dagen 3 weken heerlijk gaan genieten!
    Have fun
  2. Caroline:
    13 november 2015
    Hee, ben voor je aan het duimen hoor! Gaat gewoon lukken morgen. Goeie reis!
  3. Caroline:
    Hee
    Ben voor je aan het duimen, gaat gewoon lukken morgen!
    Goeie reis!
  4. Marlies:
    Hoi Francoise,
    Inderdaad allemaal heel spannend. Ga voor je duimen dat het gaat lukken morgen en dat je heerlijk kunt gaan genieten van je 3 welverdiende vakantie weken.
    Kijk uit naar al je spannende en leuke reisverslagen.